Magamról ★ web: zelenij.hu, trxedzo.hu ★ e-mail: linda@zelenij.hu ★ facebook: facebook.com/edzesrefel

TRX Force – ha kihívást keresel!

Ha szereted a kihívásokat és/vagy kell egy kis motiváció, hogy még keményebben eddz, akkor a TRX Force vizsga neked lett kitalálva. Készülj fel velem a kihívásra, vizsgázz le és légy tagja az elit alakulatnak. De mi is pontosan a TRX Force?

A TRX Force szintrendszer a küzdősportolók övvizsgáihoz hasonlóan van felépítve, háromszintes vizsgarendszer. Csak lépésenként lehet haladni, nem lehet egyszerre több szintet ugrani. Ám itt a színes övek helyett, szintenként különböző TRX Force póló viselésének a jogát nyered el.

Hogyan zajlik a vizsga és mik a feltételek az Force 1. szinten?

A vizsgán a Master trainer és egy TRX Instruktor (jelen esetben én) hitelesíti, hogy a jelentkezők szabályosan hajtják-e végre a gyakorlatokat.

A szabályok szerint a gyakorlatok között 40 másodperc pihenő van, a guggolások között pedig nincsen.

Atomic push up

Az atomic push up (fekvőtámasz térdbehúzással) akkor szabályos, ha az alsó véghelyzetben a törzs a váll vonaláig le van engedve és a comb is legalább derékszöget zár be a törzzsel.

Deep back row

A deep back row (mély evezés) kiinduló helyzetében a férfiaknál a lapocka 40 cm-re van a talajtól, a nőknél 50 cm-re. A mély evezésnél végig meg kell tudni tartani a törzset egy síkban a lábbal, nem eshet be a csípő, nem lehet így lendületet szerezni. Az evezés felső véghelyzeténél a csuklónak hozzá kell érnie a mellkashoz.

Single leg

A single leg-nél (egylábas guggolás) a földön lévő lábbal ellentétes kézzel kell fogni a TRX-szet. A guggolás alsó véghelyzeténél legalább a térd vonalig kell leengedni a csípőt.

És akkor jöjjenek a TRX Force 1. szint gyakorlatai:

Női próba (Force 1. szint):
1. 15 db. – atomic push up
(fekvőtámasz térdbehúzással)
2. 10 db. – deep back row
(mély evezés)
3. 12-12 db. – single leg
(egy lábas guggolás)

Férfi próba gyakorlatai (Force 1. szint):
1. 40 db. – atomic push up
(fekvőtámasz térdbehúzással)
2. 20 db. – deep back row
(mély evezés)
3. 20-20 db. – single leg squat
(egy lábas guggolás egy kézzel)

Ha jelentkezni szeretnél TRX edzésreKatt Ide!
Ha TRX Force vizsgát szeretnél tenni, keress meg emailban: linda@zelenij.hu