Magamról ★ web: zelenij.hu, trxedzo.hu ★ e-mail: linda@zelenij.hu ★ facebook: facebook.com/edzesrefel

Szénhidrát csökkentett kókuszgolyó

Kicsik és nagyok örök kedvence a kókuszgolyó. Ám diétában a klasszikus recept alapján készült kókuszgolyót nem engedhetjük meg magunknak. De ha kicsit módosítunk az összetevőkön, máris egy sokkal egészségesebb édességet kapunk, ízre pedig szinte meg sem lehet különböztetni a hizlaló verziótól. Próbáld ki bátran, garantáltan nem csalódsz!

Hozzávalók:

• 100 g kókuszreszelék
• 2 db alma
• 100 g zabpehely
• őrölt fahéj
• folyékony édesítőszer
• 2 kávéskanál natúr kakaópor

Elkészítés:

Vegyünk elő egy mély tálat. Tegyük bele a meghámozott és lereszelt almát, adjuk hozzá a zabpelyhet valamint a natúr kakaóport, az édesítőszert, a fahéjat és a kókuszreszelék kb. kétharmadát. Ezután gyúrjuk jól össze a masszát kézzel és fedjük le a tálat celofánnal és tegyük a hűtőbe pihenni. Az ízek összeéréséhez legalább hat óra kell, de akár éjszakára is a hűtőben hagyhatjuk. A golyók végső formájukat úgy nyerik el, hogy megnedvesített kézzel dió nagyságú golyókat gyúrunk, amiket végül megforgatunk a maradék kókuszreszelékben.

Tipp:
1. A kakaóport lehet csokis proteinnel helyettesíteni/kombinálni.