Magamról ★ web: zelenij.hu, trxedzo.hu ★ e-mail: linda@zelenij.hu ★ facebook: facebook.com/edzesrefel

Kollath reggeli

Kollath reggeli

Lépjünk túl azon, hogy nincs időd reggelizni és hogy miért kéne mégiscsak – úgyis mindenki kívülről fújja. Inkább nézzünk egy szuper, főzést sem igénylő reggelit számos jó tulajdonsággal.

Fogyasztás előtti este gabona pelyheket és egyéb gabona őrleményeket kb. 1-1,5 dl pohárnyi mennyiségben mérj ki, adj hozzá egy evőkanál lenmag készítményt, valamint egyéb olajos magvakat tetszés szerint, aszalt gyümölcs darabkákat tetszés, egy kis csipet sót. Mindezt öntsd fel vízzel hogy a tetejét is majdnem egy ujjnyi vastagon ellepje.
Reggel, fogyasztás előtt adj hozzá olíva olajat, fahéjat, mézet majd keverd el alaposan.

Az én kollath reggelim
– 1,5 dl pohárnyi zabpehely
– 1 bő evőkanál lenmagpehely
– 2-3 szem aszalt sárgabarack vagy szilva
– pár szem dió
– 2 evőkanál extra szűz olívaolaj
– 1 evőkanál méz
– 1 csipet himalája só
– 1 evőkanál méz
– sok fahéj :)

Szigorú diétában csak óvatosan ezzel a reggelivel, mert van benne „cucc” bőven. Ugyanakkor minden összetevője egészséges és lendületet ad a nap beindításához, munkához és hosszútávú, erőnléti edzésekhez is. Ugyanis nem terheli túl a gyomrot, de 4 óráig biztosít telítettséget. Kifejezetten ajánlott anyagcsere felpörgetésére. Jó zsírokat is bőven tartalmaz így a haj, köröm és bőr is meghálálja a kollath reggelit.
De hangsúlyozom, a mérték érték, tessék beleszámolni a tápanyag tartalmát a napi bevitelbe.