Magamról ★ web: zelenij.hu, trxedzo.hu ★ e-mail: linda@zelenij.hu ★ facebook: facebook.com/edzesrefel

Futóblogom 2.

Egy héttel ezelőtt kezdtem el a futóedzéseket, így ideje egy újabb beszámolónak. Szerintem jól megy. Kifejezetten élvezem és minden futás sikerélménnyel zárul, mert úgy érzem bírnám még tovább. De mindig lebeszélem magam arról, hogy túlteljesítsem a távot. Lesz még alkalmam bőven többet is futni, jobb a fokozatosság. De ez minden sportnál így van. Nem szabad túlerőltetni és átesni a ló túloldalára, mert annak csak feladás lesz a vége.

Amit még megfigyeltem, hogy nekem az első 5 percben van kb. a holtpont. Ami leginkább mentális, semmint fizikai. Fizikai holtpont még nem igen volt, mert azért számtalan kardió edzés van a hátam mögött, ahol a pad mindig nagy meredekségre volt állítva és a leggyorsabb sebességre, ami még kisétálható. Illetve az egész futóedzés során 1-2 alkalommal iszom 1 korty vizet, hogy ne legyek a végén rosszul a szomjúságtól. Ez pont elég ehhez. Pedig aggódtam, mi lesz velem, mert súlyzós edzésnél simán megiszom 1 liter vizet.

Na, a pipákkal jelölt edzéseken vagyok túl. A következő edzés valószínűleg péntekre fog csúszni, mert csütörtökön sajnos nem lesz rá lehetőségem.

Ez pedig a keddi (01.25.) futásom Nike+-szal rögzített diagramja. Tehát 2 perc futás, 2 perc séta 5x megismételve. Az edzés 20 perce alatt 2,87 km-t teljesítettem. A séta tempóm olyan 6,8 km/h a futás pedig kb. 9,5-9,6 km/h. Ez még nem olyan eget rengető teljesítmény, de lesz ez még sokkal jobb is.