Magamról ★ web: zelenij.hu, trxedzo.hu ★ e-mail: linda@zelenij.hu ★ facebook: facebook.com/edzesrefel

Előtte-utána képek+ edzéssel kapcsolatos kérdésekre válasz

Itt az ideje egy újabb bejelentkezésnek. Élek és virulok, szépen kezd eltűnni a pocakomról az olasz pizzák nyoma is :) nem baj hamarosan úgyis irány a Balcsi, ahol jöhet az isteni sajtos-tejfölös lángos. Az utóbbi két nyaram versenyfelkészüléssel telt, így nem is olyan tragédia, hogy most nem. Igaz azért kicsit fáj a szívem, de a lángosom majd kárpótol :) Egyébként megnézve a képeket elég büszke vagyok magamra, hosszú utat tettem meg két év alatt. Nem sokára pedig eljön az én időm is :) nah, akkor egy “előtte utána” képsorozat jön! Ez – remélem egyértelmű :) – egy mai kép, az új és mostantól egyik kedvenc gatyámban!


Nos akkor itt egy kép, ami 2010 januárjában készült. Oké-oké kupi van a szobában, de az most inkább hagyjuk :) De majd, hogy még érdekesebb legyen csinálok képet ebben a sortban is, mert természetesen meg van még, de igencsak másképp áll már rajtam :)

és még pár mai kép…

Látszik, hogy végre nincs olyan virsli karom mégha nem is sikerült megfeszítenem rendesen és ennek nagyon örülök.

Na ezzel befejezem a magamutogatást mára, és kitérnék arra, amit kérdeztetek tőlem páran- vagyis mi legyen nyaralás közben a kajával és a mozgással.

A legtöbb ember azt szokta mondani, hogy nem érdemes ilyenkor foglalkozni a kajával, lazítani kell elvégre egész évben ezt a néhány napot várjuk. Ez igaz is, de nekem sem megy ilyen egyszerűen.
Nos először is a lelki békém nyugalmáért vittem magammal egészséges dolgokat pl. protein por, és protein ital (amiről már írtam az Oh Yeah kekszes sütis ital) . De nem sűrűn nyúltam hozzá, leginkább csak az autós út alatt ettem belőle.
Másrészt 7 napból 4×1 órát edzettem és így bűntudat letudva. Igaz ötöt szerettem volna, de végül a térdem nem bírta a futást, bár ez nem volt újdonság. Szóval az edzéshez meg nem kell semmilyen nagy kunszt. Kezdtem az egészet 30 perc futással a tengerparti sétányon. Azért összehasonlíthatatlan érzés a tengerparton futni, mint bárhol máshol. Ezt a legjobb vacsi előtt kivitelezni.

Na szóval 30 perc futás, felosztva szakaszokra, hogy futás és tempós séta. Utána rögtön séta kitörésben, legalább 50x. Majd kis guggolás lépcsőn, úgy hogy egyik lábam a lépcsőn másik a talajon, majd csere. Aztán kis vádli a lépcsőn páros lábbal.

Aztán elő a gumiszalaggal (kb 1000-2000 forintos tétel és bárhol elfér a csomagban) és bicepsz valamint váll gyakorlatok, majd sok hasprés. Ezzel le is telt az egy óra. Mindenből 4 kört csináltam, de nem számoltam az ismétlést, addig csináltam míg bedurrant.
Amúgy a gumiszalaggal lehet csomó gyakorlatot csinálni még – ha valaki igényt tart rá- lábra, popsira és felsőtestre is.

Ezután jöhet egy zuhany és irány a vacsi :) nekem bevált!

u.i. Persze ehhez az is hozzátartozik, hogy mikor hazaértem újból elkezdtem keményen edzeni és tisztán enni. Ha nyaralás után is folytatódik a dőzsölés, annak bizony nyoma marad!