Magamról ★ web: zelenij.hu, trxedzo.hu ★ e-mail: linda@zelenij.hu ★ facebook: facebook.com/edzesrefel

Balatoni nyaralás Part 1

Sziasztok!
No tegnap visszatértem a balatoni pihenésből, ami a vacak idő ellenére is jó volt és úgy fest lesz folytatás is. Szóval kezdjük az elején.

A pénteki indulásból szombati reggeli lett, a reggelből meg kora délutáni :) no igen van ez így, de elvégre nem siettünk sehová. Aztán leértünk elfoglaltuk a házat és elugrottunk Zamárdiba a Mauro nevű olaszba és én betoltam egy isteni négysajtos pizzát, majd egy csavart fagyit (persze a többiek se tétlenkedtek pizzák, spagettik lasagne miegyéb és persze fagyii) . Kicsit mászkáltunk a parton, este pedig szülinapot ünnepeltünk. Sőt Évi olyan szerencsés, hogy egy szülinapra helyből két tortát kapott. :) Egy sztracsatella tortát és egy parfét. A parfét még aznap este elpusztítottuk :) De a sztracsi fele is eltűnt…szóval így indult a balcsi :)

No persze a 3 flúgos gyúrós – Évi, Attila meg én- egész nap arról dumáltunk hogy na majd holnap mi baromira elmegyünk edzeni. Mert az kell sőt reggel aerobozunk is egyet a Balcsi parton, mert úgyis korán kelünk. No a kelés kb fél12kor volt. :) Mondanom se kell hogy nem sokat edzettünk. De elmentünk mászkálni Siófok belvárosába, ahol a csapat egyik fele ismét betolt egy fagyit a reggeli levezetése gyanánt, mi a Norbival itt csak kávéztunk. Majd betoltunk egy lángost. Jepp, isteni volt 😀 Mindeközben az F1 mániások megnézték a futam elejét.

Míg a többiek visszamentek a szállásra mi Évivel még mászkáltunk egy kicsit és beugrottunk a hüllőházba is. Ez nagy szó, mivel én rettegek a kígyóktól és pókoktól. Gyerekek akkora kígyók voltak ott, hogy azt hittem elájulok. De nem akartam hisztisnek tűnni így erőt vettem magamon és végig sétáltam a hüllők között. Kemény vagyok mi :) Aztán ebéd szerű kajálás este meg elmentünk hekkezőt keresni, igaz már enyhén viharos volt az idő így egy elég retro kaja helyen kötöttünk ki Balatonföldváron. Itt rántott sajtot ettem rizzsel majd az egészet megküldtük Siófok sétáló utcájában egy palacsintával. Ja és a biztonság kedvéért lefekvés előtt még ettünk a maradék tortából. Mivel hétfőre az idő végképp tragikus lett, így a csapat egy búcsú ebéd után elindult haza – Mauróban újabb pizza – ezúttal bolognai pizza- és egy fagyi. De augusztusban amikor jobb idő lesz visszatérünk és befejezzük amit elkezdtünk. No nemcsak a hatalmas kajálásokat, hanem napozunk és fürcsizünk is. Addigra mindenki visszaszerzi a strandformáját is.:) Egyébként 1 kg-ot szedtem csak fel és az sem zsír, csak víz.

Ja és ajánlom mindenki figyelmébe az alábbi képet. Ezek nem az én cuccaim, szóval nem kell rám ufóként nézni, mások is így utaznak XD

No még annyi, hogy azért nem csak kajáltunk egész végig. Nagyon nagyon jó volt a társaság. Iszonyat mód kikapcsoltam. Nem járt a fejemben sem meló, sem semmi vacak. Nem görcsöltem semmit. Jókat dumáltunk és lazultunk. Most itthon már nem is olyan jó, bár ma holnap még szabin vagyok. Most például mindjárt jön értem az Évi és tényleg megyünk edzeni, mert ránk fér. Elvonási tüneteink vannak, szóval tolunk egy bruuutál láb napot :)