Magamról ★ web: zelenij.hu, trxedzo.hu ★ e-mail: linda@zelenij.hu ★ facebook: facebook.com/edzesrefel

A jövő zenéje

Poszt az esküvő utáni életről, egy jó kis képpel, és tervekről az őszre…

No az esküvő tehát lezajlott rendben és nagyon jó hangulatban. Szerintem mindenki számára aki ott volt teljes mértékbe felejthetetlen lett a nap. Az előző posztban kiraktam a Spárta Gymes fotózás werkfilmjét remélhetőleg hamarosan lesznek képek is.

Szerencsére az időnk is szép volt, és azóta is tombol a nyár. Ennek örömére elő is vettem a nyári ruháimat, többek között a kedvenc tütü szoknyámat, amit muszáj volt meg is örökítenem ma reggel.

Na akkor elemzem is a helyzetet. Kicsit fedetebb vagyok most, mint legutóbb, ami szerintem kb 4 napos esküvői dorbézolás után igen jó arány. :) Nem mennék bele miket ettem előtte, közbe és utána :) De edzeni edzettem rendesen, és előtte is tisztán ettem így nagy kár nem történt, főleg, hogy off szezon van. A bizonyítvány magyarázás után ellenben be kell látnom, hogy vannak jó eredmények is. Először is a vállam szépen jött, és nagyon tetszik a karom is. A hasam versenydiéta után szerintem szép lesz, mert úgy látom jött oda izom rendesen. És meg kell hagyni a lábam sem rossz. A képen ugyan nem látszik, de elégedett vagyok a vádlimmal is. Jó lesz ez őszre.
Nagyjából egy hét múlva indulunk a nászutunkra, ami után pedig belevágok ezerrel az őszi felkészülésbe. A koncepcióm továbbra is marad, mert úgy látom nagyon szép eredményt hoztam kb két hónap alatt is. Az alapelv ugye először is a kardió minimalizálása(heti 1-2 alkalommal 20 perc), teljesen új gyakorlatok beiktatása valamint a magas ismétlés szám közepes súllyal. A félpiramist rendszert dobtam teljesen, nálam nem működött. Egyenes sorozatokkal edzek(bár a súlyt igyekszem emelgetni de nem a minél nagyobb súly a lényeg), gyakran használok szuperszettet is, sőt triszett is előfordul. Hasazás is van minden nap, ahogy eddig ám pihenés nélküli óriás szett helyett több gyakorlatot végzek, némi pihenővel és mindig csinálok bemelegítő sorozatot is, utána pedig többnyire súllyal dolgozom, de a haskerék is beiktatásra került.
A kaján a hangsúly a tisztaságra került és nincsen nullás szénhidrát nap. No egyelőre ennyi.

Persze a nászúton kicsit más lesz a helyzet. Minden napra reggel vagy este tervezek egy 60 perces edzést. Ehhez vettem egy gumiszalagot amit viszek magammal. Az edzés nagyjából úgy fog kinézni, hogy némi kardió – futás- aztán séta kitörésben, majd futás és hasazás, majd futás és felsőtest edzés gumiszalaggal, vagy valami ilyesmi. A szállodában félpanzión leszünk, ami reggelit és vacsit jelent, de azért viszek magammal proteint meg zabot és némi tonhal konzervet. Ám szilárd elhatározásom, hogy normális emberként fogom tölteni a 10 napot és pizzát, fagyit és egyebeket is fogok enni. Persze mértékkel ugyan, de látom hogy okos elosztással – ahogy az utóbbi időben kikísérleteztem – nem történik semmi ha néha néha rendes ételt is eszem.
No de minden dokumentálva lesz az utókor számára, ahogy eddig is és majd jól felteszem ide

Azt őszt meg minden esetre nagyon várom, kíváncsi vagyok mi sül ki a formámból….